שאלות נפוצות

1. הכל נראה יפה, אך לא ברור מהן המטרות של המיזם. למי הוא מיועד?

קהל היעד הוא מעמד הביניים, אנשים בעלי אמצעים, אנשים משכילים ובני תרבות ברמה מספקת. כמו כן, אנשי עסקים.

  •  המטרה העיקרית של המיזם הינה קידומם של כל המשתתפים.
  •  כל משתתף הוא לא רק מומחה חיצוני, אלא חלק פעיל מהמיזם, בעל שם, עליו סומכים ברמה הדיפלומטית.
  • המשתתפים הופכים למוכרים, אנשים יהיו מעוניינים לפנות אליהם.

2. מה משתתפי המיזם מקבלים כתוצאה מסט הצילומים?

  • קמפיין פרסומי של המיזם (עם חשיפת המשתתף) באמצעי תקשורת ההמונים וברשתות החברתיות. הדבר אינו אפשרי עבור אדם בודד.
  •  יחסי ציבור למוצרים ו/או שירותים של כל אחד מהמשתתפים ברשתות החברתיות.
  •  פרסומות תכופות בקהילות פייסבוק.
  •  הכרת המותגים והשמות המשתתפים במיזם היא באופן חלקי מונחת על כתפיהם של המשתתפים עצמם, כגון רוטציה באתרי העסקים ודפי העסקים ברשתות, שימוש במוצרים המעוצבים כחפצי נוי, מתנות ואלמנטים של העיצוב.
  •  שימוש בכל החומר הפרסומי ללא הגבלה: תמונות, סרטונים, הקלטות, אלבום תמונות דיגיטלי עם הסברים, מאמרים באמצעי התקשורת).
  •  השתתפות בכל אירועי המיזם בתקופה שבין הצילומים, כרצונכם: ירידים, מסיבות, מפגשים אישיים, פיקניקים, מופעים, מפגשי אימון).
  •  רישום בקטלוג האתר ומדור “מגזין האופנה“.
  •  קרים עסקיים חדשים, היכרות עם מומחים בדוקים בפועל, שיתוף פעולה בין המשתתפים.
  •  כיף. 🙂

3. לאן הולכים דמי ההשתתפות?

  •  לתמיכה וקידום האתר.
  •  לעיבוד כמויות אדירות של חומר מצולם (וידאו ותמונות).
  • לפרסום המאמרים עם החומר המצולם באמצעי תקשורת ההמונים.
  • לראיונות ברדיו וטלוויזיה.
  •  לקניית הכיבוד הקל עבור המשתתפים בצילומים.

4. באיזו תדירות מתנהלים צילומים?

הצילומים מתנהלים אחת ל-3-4 חודשים. התאריך מתפרסם מראש.

5. אהבתי תכשיט (שמלה, תסרוקת) מסוים. כיצד אוכל לברר מי היוצר?

באתר ישנו מדור “מגזין האופנה“, ובו כתוב מי עשה כל מוצר, עם קישורים לאתרים או לעמודי פייסבוק של האומנים, שם יש פרטי התקשרות.

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki